We hebben Mindbody vervangen door het mooie programma Fitmanager. Hierdoor heb je nieuwe inloggegevens nodig. Lees er hieronder alles over.

Om in te loggen, leskaarten te kopen en lessen te reserveren, maakte je voorheen gebruik van het Mindbody reserveringssysteem. Echter heeft dit Amerikaanse bedrijf besloten om niet meer samen te werken met iDeal. Dit betekent dat je bij heel veel studio’s in Nederland nu alleen nog met creditcard kunt betalen. Omdat wij jullie het gemak van iDeal wél willen bieden, hebben wij een prachtige, nieuwe vervanger gevonden: Fitmanager.

Activeer je account

Alle klanten hebben een mail ontvangen waarmee je je nieuwe Fitmanager-account activeert. Door op de link in die mail te klikken maak je een wachtwoord waarmee je voortaan kunt inloggen. Heb je de mail niet ontvangen? Laat het ons weten zodat we hem opnieuw kunnen sturen. (Vergeet niet je spam te checken.)

Controleer je gegevens en lesreserveringen

We hebben jouw gegevens en reserveringen voor groepslessen (t/m januari 2018) in Fitmanager gezet. Wil je deze goed controleren? Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan het zijn dat er een foutje ingeslopen is.

Wat verandert er verder voor jou?

Niet veel! Het is een nieuw systeem, maar in principe werkt alles hetzelfde. 🙂 In deze korte handleiding lees je in 4 stappen hoe je direct met Fitmanager aan de slag kunt. Hierin staat ook hoe je je gegevens en reserveringen controleert.

Vragen?

Mocht je vragen hebben of onverhoopt toch problemen ondervinden, laat het ons dan weten via info@miesko.nl of 0207580084. We helpen je graag!